fbpx

Maciej Bennewicz i Anna Prelewicz

Wykładowca kognitywny, superwizor, master coach, mentor

Poprowadzą wykład: Neuroplastyczność, jako źródło świadomego zarządzania emocjami


Kim są?

Maciej Bennewicz – socjolog, superwizor Izby Coachingu, wykładowca kognitywny, coach, mentor, terapeuta. Prezes pierwszych kadencji EMCC Poland (European Mentoring & Coaching Council). Autor licznych książek, poradników i publikacji z dziedzin rozwojowych, psychologii i socjologii, założyciel Bennewicz – Instytutu Kognitywistki (BIK). Od ponad 33 lat pracuje z ludźmi w różnych obszarach rozwoju, od ponad 22 lat prowadzi własne zespoły ( firmy i organizacje) od ponad 12 lat szkoli profesjonalnych edukatorów (coachów, mentorów, tutorów).

Anna Prelewicz – prawnik, wykładowca kognitywny, mentorka, coacherka, dyrektor programowa BIK, autorka poradników i podręczników z dziedziny coachingu i mentoringu. Prawnik, urzędnik z 15 letni stażem pracy w instytucjach publicznych. Od 6 lat związana z BIK jako wykładowca, trenerka i superwizorka. Od trzech lat dyrektorka programowa w BIK zajmująca się organizacją i merytoryką realizowanych projektów. Współtworzy i współprowadzi warsztaty, wykłady i projekty w BIK.   

O czym będzie wykład?

Kognitywistyka i neurofizjologia a wraz z nią neurodydaktyka to stosunkowo nowe dziedziny dynamicznie rozwijające się dzięki swojej skuteczności. Najnowsze odkrycia w tym obszarze przyniosły fascynującą refleksję, którą można zamknąć w jednym stwierdzeniu – mózg można trenować? Jeśli zatem mózg a szerzej Ośrodkowy Układ Nerwowy można poddać procedurze treningowej podobnie jak trenuje się ciało i mięsnie to oznacza, że możemy dokonywać radykalnych zamian na lepsze w naszym codziennym funkcjonowaniu, właśnie dzięki świadomemu treningowi.

Jak tego dokonać? Jak pracować z wykorzystaniem neurodydaktyki uruchamiającej neuroplastyczność – tym zajmiemy się w czasie wykładu:

  • Czym jest zjawisko neuroplastyczności mózgu (Ośrodkowego Układu Nerwowego) i jak można z niej korzystać świadomie?
  • Jak uruchamiać aktywną neuroplastyczność i co to oznacza w praktyce?
  • Jaka jest zależność między odczuwanymi emocjami a procesami myślenia i neurofizjologii?
  • Jakie praktyczne znaczenie mają w/w procesy dla rozwoju osobistego jednostki?